Dobro jutro obiskovalec. Dobrodošel na prijateljevanje.net. PRIJAVA | REGISTRACIJA

Anonymous
mojster tantre
mojster tantre
 
Prispevkov: 5414
Pridružen: 12 jul 2008, 17:17
Blog: Poglej blog (0)
Arhivi
- julij 2011
+ junij 2011
+ maj 2011
Najdi bloge

Prehitra vožnja in kazni ... Dol z oblastjo

Permanent LinkNapisal/-a Anonymous dne 29 jul 2011, 17:01

Kam smo prišli ni več normalno :( ... danes sem prejel slikico mojega avtomobila ... ta slikica me bo pa stala 500 EUR in 5 kazenskih točk ... le zaradi tega ker sem v 40 km/h prekoračil za 12 km/h ... tako da ... ljudje na tem področju moramo ukrepati ... kazni imamo verjetno daleč daleč najvišje v Evropi ... in daleč daleč najmanjše plače ... in valda ... cene kazni postavljajo tisti na vrhu ki se kopajo v denarju in se jim verjetno zdijo kazni sprejemljive ... pa da ne omenjam vsega ostalega, kar je v državi ... ki škoda zgubljati živce ... zdi pa se mi le to ... da če ne bomo državljani prijeli orožja v roke in spravili oblast na kolena bomo vedno živeli le od drobtinic ... medtem ko se določena elita naslaja v našem znoju ... in seveda država ve koliko ponuditi ljudem ... čeprav zelo malo ... ma dovolj da se bojimo še to izgubiti ... Hallo !!! ... ne smemo se sprijazniti z vsem drekom ki nas z njim hranijo ... zaslužimo si normalnega življenja ... če delaš bi moral imeti za normalno življenje z nekaj priboljški ... ok ... vsaj z normalnim življenjem bi se osebno sprijaznil ... to pa je moja in verjetno večine napaka ... sprijaznimo se z vsem ... mogoče je kriva tu cerkev in sama vera v boga ... cerketv ki nam pravi,d a živimo na tem svetu, da trpimo ... in več kot tu trpimo bolj bomo v raju uživali ... ali pa že to, da nam pravi da je to usoda oz. božja pot skozi katero moramo ... ah ... ne nasedajte neumnostim ... začnimo se buniti ... začnimo se boriti za normalno življenje ... za življenje ki si ga zaslužimo ... in zakaj je potrebno ukrepati ... da tudi enkrat končno in za vselej plača še sam vrh za svoja dejanja ... če že počnejo legalna kriminalna dejanja naj za tem stojijo in tudi odgovarjajo ... vsi smo smrtniki in za vse bi morala biti enaka pravila !!! ...
p.s.: jaz bom kazen moral plačati .. če ne bom pa me bo to vsak mesec toliko več stalo in vsake toliko bom zaradi tega še sedel kar bo povečal "dolg" državi ... dvomim da bi tisti na vrhu imeli kakšne takšne težave kot ostala raja ... temu se moramo upreti
Zadnjič spremenil admin, dne 30 jul 2011, 22:08, skupaj popravljeno 1 krat.

9 komentarjev Prebrano 1809 krat
Komentarji

Re: Prehitra vožnja in kazni ... Dol z oblastjo

Permanent LinkNapisal/-a xboy11 dne 30 jul 2011, 17:21

vse to drži sam v slo se noben ne upa upret to je problem.Dokler ne bomo nardili kakor po nekaterih drugih državah k jih niti vojska ni mogla ustavit ne bo nič.....
xboy11
nedolžnež
nedolžnež
 
Prispevkov: 0
Pridružen: 27 mar 2011, 16:07
Kraj: Ilirska Bistrica
Blog: Poglej blog (0)

Re: Prehitra vožnja in kazni ... Dol z oblastjo

Permanent LinkNapisal/-a Teychi dne 31 jul 2011, 18:47

Se strinjam s tabo...ni več normalno kam te kazni grejo in vse v naši državi...politikom se tak jebe in ostalim bogatašem...kr itak majo dnarja pa četico odvetnikov... Kazni pa bi mogle bit narejene procentualno na prihodek...tak da nekdo ki ma 500 € plače bi plačal kazen npr. 50 € nekdo ki pa ma 5000 € plače pa bi plačal 500 €... Sicer pa itak največje zdrahe v prometu delajo "nedeljski" vozniki...ki vozijo krepko pod omejitvami...ne vejo zakaj so smerniki...itd...takim bi jaz kazni pisala...ne pa tistim ki za 10km/h prekorači dovoljeno hitrost.... Kar se pa države same tiče pa smo dosti krivi sami kr to dovolimo...kr damo vsi glavo v pesek in to je to...mogli bi it vsi na ulice...da bi čisto vse obstalo...pol bi pa vidla ta drhal politična da ni več hecov... Nobenemu ne želim slabega...ampak tolko ko je teh terorističnih napadov po svetu...in to na nedolžne civiliste...otroke...tam naj nekdo toto našo vodilno drhal pa parlament vse skupaj v zrak vrže...ne bo nobene škode....
Teychi
nedolžnež
nedolžnež
 
Prispevkov: 0
Pridružen: 18 jul 2011, 20:19
Kraj: Maribor
Blog: Poglej blog (0)

Re: Prehitra vožnja in kazni ... Dol z oblastjo

Permanent LinkNapisal/-a lara carli dne 01 avg 2011, 23:02

Pozdravljen.. glej popolnoma te rezumem in se tudi strinjam s tabo... samo ena težava je...NASILJE RODI NASILJE vsak slej ko prej dobi kar mu pripada . Je pa dejstvo če bi mi bili bolj složni do tega nebi prihajalo... v slogi je moč! Lp.
zasebni_stiki
lara carli
nedolžnež
nedolžnež
 
Prispevkov: 1
Pridružen: 13 maj 2011, 05:53
Kraj: Maribor
Blog: Poglej blog (0)

RE: Prehitra vožnja in kazni ... Dol z oblastjo

Permanent LinkNapisal/-a stanek dne 02 avg 2011, 10:20

Se strinjam samo kaj si hočemo ko pa imamo samo nesposobne na vladi,če bi bila naša vlada bi živeli vsi lepo. Samo kaj,če nisi sposoben nič drugo pa greš v vladosaj tam so tudi nepismeni (dr.) saj komandirat in jemat zna vsak. V naprej ti želim več sreče čeprav jo ni nikoli preveč.
stanek
nedolžnež
nedolžnež
 
Prispevkov: 0
Pridružen: 30 apr 2010, 17:05
Blog: Poglej blog (0)

Re: Prehitra vožnja in kazni ... Dol z oblastjo

Permanent LinkNapisal/-a Anonymous dne 07 avg 2011, 19:21

kazni imamo verjetno daleč daleč najvišje v Evropi ... in daleč daleč najmanjše plače ... in valda ... cene kazni postavljajo tisti na vrhu ki se kopajo v denarju.To sem vzela povzetek..ker mislim da višina plače ne sme biti merilo za kazen...se pravi ta ki ima nizko plačo lahko dela prekršek ker bo malo plačal..kazni so za vse iste in to je prav..samo ni pa prav da se vedno "veliki" zmuznejo plačila,"mali" pa mora plačati.
Anonymous
mojster tantre
mojster tantre
 
Prispevkov: 5414
Pridružen: 12 jul 2008, 17:17
Blog: Poglej blog (0)

Re: Prehitra vožnja in kazni ... Dol z oblastjo

Permanent LinkNapisal/-a Anonymous dne 07 avg 2011, 20:46

Z vsemi se strinjam, dodal pa bi samo to, da imamo zelo slab spomin. Zakaj pa smo sprejeli tako visoke kazni? Ker se je pač zgodilo nekaj, kar bi nas moralo strezniti. Torej zaradi neke prometne nesreče, ki je terjala večji smrtni davek, kot bi bilo še sprejemljivo. In potem se sprejme še cel paket prepovedi in omejitev, ki bi naj take kršitelje spametovala..... Toda dragi prijatelji, iz preteklih enakih situacij je več kot jasno, da ta ukrep ni prava pot. Zakaj potem enako ne ukrepajo, ko gre toliko podjetij v stečaj in ob povečanju kriminala? Zakaj ne sprejmejo in poostrijo zakonov za lopove in tatove, ki kradejo cela podjetja in ubijajo na obroke cele družune, ne samo posameznike? Ker so sami med njimi.....
Anonymous
mojster tantre
mojster tantre
 
Prispevkov: 5414
Pridružen: 12 jul 2008, 17:17
Blog: Poglej blog (0)

Re: Prehitra vožnja in kazni ... Dol z oblastjo

Permanent LinkNapisal/-a pina dne 09 avg 2011, 14:11

veliko besed glede kazni....nihče pa ne pomisli, da če bi sedli za volan zavedajoč se nevarnosti na cesti in bi zaradi tega vozili vsaj približno po pravilih in omejitvah, da verjetno tele diskusije sploh ne bi bilo...ker kazni ne bi dobili...
v samo debato o naših vrlih politikih se ne bi spuščala...moti pa me predvsem to, da znamo še predobro prelagati odgovornost za dejanja, ki smo jih sami storili (predvsem tista, s katerimi se ne ponašamo), na druge... kaj hudiča pa je nekdo drug kriv, če sem jaz prehitro vozila?
in še to...ali med vožnjo (po vsej možnosti prehitro in zato verjetno celo nevarno) razmišljate o tem, da vas bodo dobili policaji? ali ste kdaj pomislili, da lahko na ta način nekoga hudo poškodujete, mogoče mu celo vzamete življenje? kaj je potemtakem huje, s čim bi lažje živeli: z denarno kaznijo in nekaj točkami ali s tem, da ste nekomu uničili ali celo vzeli življenje?
Največja sreča v življenju je, da si ljubljen tak, kakršen si, ali bolje rečeno, da si ljubljen kljub temu.
zasebni_stiki
pina
mojster tantre
mojster tantre
 
Prispevkov: 5930
Pridružen: 21 nov 2008, 10:09
Kraj: Logatec
Blog: Poglej blog (3)

Re: Prehitra vožnja in kazni ... Dol z oblastjo

Permanent LinkNapisal/-a Anonymous dne 09 avg 2011, 19:24

ok ... samo je pa tako ... na odseku kjer sem dobil kazen je več kot 500 m ravne ceste ... brez kakršnega pločnika še manj pa hiše .. je le en del kjer lahko dva avta parkirata ... res pa to ne upraviči prehitre vožnje ... ampak zaradi prav teh okoliščin nisem opazil da sem vozil prehitro ... nisem nobenemu ogrožal življenje ... ker če bi videl koga, kar pa bi sigurno če bi po ne vem kakšni logiki se tam našel nekdo, bi sigurno vozil po omejitvah, če ne še bolj počasi, če bi opazil, da ga ogrožam ... zaradi mene ali pa zaradio njegove neumnosti ali karkoli že ... zato mi prosim ne pravit, da nisem odgovoren ... alkohola sploh ne pijem ... ko pa sem ga nisem nikoli vozil ... a glej ga zlomka ... kolikokrat so dobili nekoga v parlamentu pijanega ... ali pa je celo odklonil preizkus alkoholiziranosti ... kar pa za nas smrtnike je odvzem vozniške na licu mesta ... in verjemi mi ... če bi jaz divjal po cesti ... kar pa nekoč sem .... bi ti verjetno dosti prej povozila koga kot jaz ... jaz sem se navadil hitre vožnje in mi nobena situacija več ne naredi panike v meni ... tako da vedno odreagiram z trezno glavo ... tebi pa da nekdo slučajno skoči pred avto na prehodu za pešče pa verjamem ,da bi zapaničarila ... kar pomeni, da lahko ne bi niti zabrenzala ali pa celo skrenila na pločnik in povozila 10 drugih ljudi ... tako da če se kdo ima za bati, da bo nekdo nekomu odvzel življenje zaradi nevarnosti vožnje ... so to tisti, vključno s tabo, kateri niso nikoli okusili razne zdrse, nagla brenzanja oz. niste nikoli premagali paniko in vas lahko stvari zapaničarijo ... zame se ne boj ... jaz bom imel vedno čisto vest, ker vem kako bom reagiral ... zate pa ne vem, če boš pravilno reagirala ... močno dvomim ... bog naj se usmili ljudi okoli tvojega avtomobila ... saj si jim ti in taki tebi podobnim največja grožnja :(
Anonymous
mojster tantre
mojster tantre
 
Prispevkov: 5414
Pridružen: 12 jul 2008, 17:17
Blog: Poglej blog (0)

Re: Prehitra vožnja in kazni ... Dol z oblastjo

Permanent LinkNapisal/-a pina dne 09 avg 2011, 21:32

če bi dobro prebral moj komentar, bi lahko videl, da nisem sploh govorila o tvoji vožnji...bistvo je, da prelagaš odgovornost za svoja dejanja na druge...ti si vozil prehitro, tebe so dobili in zaradi tega ni kriv nihče v vladi, ampak si sam kriv...
o mojih sposobnostih vožnje žal ne moreš soditi, tako kot jaz o tvojih ne...in to tudi ni moj namen...
po tvojem pisanju sodeč lahko samo rečem, da bog se usmili ljudi, ki (še enkrat) ne znajo prevzeti odgovornosti za svoja dejanja, ki ne prenesejo nobene kritike, a sami znajo kritizirati ter obsojati in ki nimajo tolerance do drugače mislečih... ti in tebi podobni ste največja grožnja za normalne človeške odnose :(
Največja sreča v življenju je, da si ljubljen tak, kakršen si, ali bolje rečeno, da si ljubljen kljub temu.
zasebni_stiki
pina
mojster tantre
mojster tantre
 
Prispevkov: 5930
Pridružen: 21 nov 2008, 10:09
Kraj: Logatec
Blog: Poglej blog (3)

Kdo je na strani

Registrirani uporabniki:
adisa, april, bongo1, ciclista, coyote, moderator, narkotik