Napisal/-a Anonymous dne 30 jan 2012, 21:36
Ta blog pišem, zaradi malenkosti, ki me je pripeljala do občutja jeze. Kako lahko ena majhna stvar, ki se nam na začetku zdi velika, zagreni trenutke našega življenja. Stvar je v tem, da moram določeni osebi razlagati eno in isto stvar znova in znova. Ta oseba pa vedno najde pot do istega konflikta z zelo različnimi dejanji in besedami. Ti konflikti so vedno hujši, ker me delajo živčno in eksplodiram, saj se mi zdi, da človek, ki je razumen in ki dobro sliši, bi naj vedel, česa se naj izogiba, ko mu je to razločno povedano. A ta oseba kar naprej drega v osje gnezdo. Začenjam razmišljati o tem, da me ta oseba ne spoštuje in gleda samo nase. Svoje prepričanje želi vsiliti meni, samo da bo po njeno.
In potem se razjezim in nisem tiho, povem svoje mnenje in svoja občutja...
Po dolgem razmišljanju in kuhanju jeze pa me spreleti... A je res vredno? Včasih moramo enostavno biti pametnejši in nekako požreti tisto, kar bi lahko med dvema osebama naredilo zid. Pametno je izraziti svoja občutja, a neumno je kuhati zamero zaradi malenkosti. Saj je ta čas, ki bi ga zapravili za jezo, predragocen.
Ljubi in pusti biti ljubljen!
Zadnjič spremenil Anonymous, dne 30 jan 2012, 21:38, skupaj popravljeno 1 krat.
12 komentarjev
Prebrano 1382 krat
Napisal/-a curt46 dne 31 jan 2012, 20:48
Res lepo je, če nekoga ljubiš in si ljubljen. Samo to osebo prej dobro spoznaj, prej, kot se zaljubiš vanjo. Toplo priporočam.
-

curt46
- mojster tantre

-
- Prispevkov: 3004
- Pridružen: 24 jul 2010, 10:26
- Kraj: Ljubljana
- Blog: Poglej blog (0)
Napisal/-a Anonymous dne 31 jan 2012, 20:59
Tukaj ne gre za ljubezen med partnerjema, ampak za družinsko ljubezen, s starši in konflikt z njimi. Drugače se pa strinjam, človeka je potrebno najprej dobro spoznati.
-
Anonymous
- mojster tantre

-
- Prispevkov: 5414
- Pridružen: 12 jul 2008, 17:17
- Blog: Poglej blog (0)
Napisal/-a curt46 dne 01 feb 2012, 12:38
Spoštovana kolegica!
Menim, da je treba osebo orenk spoznati, preden se zaljubiš vanjo. Mene so nekateri tule že siti, ker sem že tolikokrat omil dve, s katerima sem se hudo opekel.
Z odnosi do staršev pa na veliko srečo nimam problemov, ker se odlično razumemo.
Lep pozdrav
-

curt46
- mojster tantre

-
- Prispevkov: 3004
- Pridružen: 24 jul 2010, 10:26
- Kraj: Ljubljana
- Blog: Poglej blog (0)
Napisal/-a palcica dne 01 feb 2012, 18:44
Če sem prav razbrala iz tvojega komentarja pod blogom gre za nekoga iz tvoje družine. Hja, ni lepo prebrati kaj takega. Bom ugibala. Mogoče ta oseba pričakuje, da boš ravno eksplodirala. Poskusi enkrat stori nekaj čisto drugega. Ne dolgo nazaj se je pod neke moje bloge na drugem portalu hodila naslajati neka sanjava gospa. In ker ji nisem odgovarjala na komentarje, očitno nisem reagirala kot je ona želela. Saj še pride, vendar imam občutek, da se bo enkrat le naveličala. Pametnejši odneha pravijo. In če sta dva zrela, se da marsikaj zmenit. Drugače pa naletimo samo na prepire in nezadovoljstvo. Upam da nisem preveč kiksnila mimo ....
Ne moremo usmerjati vetra, lahko pa prilagodimo jadra!
-

palcica
- mojster tantre

-
- Prispevkov: 5598
- Pridružen: 10 jul 2011, 17:07
- Kraj: Domžale
- Blog: Poglej blog (18)
Napisal/-a Anonymous dne 01 feb 2012, 22:48
Pri ožjih družinskih članih (starših) je ponavadi težko. Starši se težko ali pa sploh ne, sprijaznijo z dejstvom, da so njihovi otroci odrasli in samostojni in da lahko na njihovo mnenje gledajo drugače ali pa celo nasprotno. Ni jim lahko dopovedati, da so okoliščine naših odločitev drugačne, kot so bile v njihovih časih in tudi naša življenska zgodba je povsem drugačna od njihove. Ne poznajo nas tako dobro, kot mislijo, in še vedno so prepričani, da je njihovo mnenje edino pravo mnenje. Jaz sem rabil 10 let, da sem jim to dopovedal. A prvi korak za to je bil odhod od doma.Ko sem odšel od doma, sem hodil domov mogoče enkrat ali 2krat letno, pozneje pa vse več, odvisno od odnosa. Čeprav se nikdar nismo kakorkoli sporekli ali pa prepirali glede česarkoli, sem pač iz pogovora ugotavljal, kaj jim pomenim oziroma, kakšno mnenje o meni imajo. In vidim, da so res dolgo potrebovali, da so prišli do spoznanja, da mogoče pa le nisem tisto, kar so si mislili o meni. Nikoli se nisem strinjal s tem, da bi moral pametnejši odnehati. To je preprosto krivično in zgrešeno. Z veliiiiiko vztrajnosti in potrpljenja jim mogoče sčasoma dokažeš, da imaš svoj prav in, da posledice tvojih odločitev nosiš ti sama, zato upravičeno tudi končne odločitve sprejemaš sama. Lahko ti dajo svoje mnenje, nikako pa ne morejo sprejemati odločitev, če potem ne morejo nositi posledic teh odločitev. Upam, da tudi jaz nisem preveč kiksnil s svojim komentarjem.... LP Muc
-
Anonymous
- mojster tantre

-
- Prispevkov: 5414
- Pridružen: 12 jul 2008, 17:17
- Blog: Poglej blog (0)
Napisal/-a Anonymous dne 02 feb 2012, 08:36
Hvala za komentarje, sta oba na mestu. Ponavadi sem jaz tista, ki odneha, ker drugače bi se lahko konflikt vlekel dva dni. In to samo zato, ker ta oseba ne vidi menja drugih oz. se ji zdijo sprejemljiva samo njena. Jaz živim v drugem mestu kot moja družina, zaradi službe, tako da se vidim 1-2 na mesec, ampak še takrat je zelo vidno, da starši bodo vedno starši, njihovi otroci pa LE otroci. 
-
Anonymous
- mojster tantre

-
- Prispevkov: 5414
- Pridružen: 12 jul 2008, 17:17
- Blog: Poglej blog (0)
Napisal/-a eruj dne 02 feb 2012, 14:34
tole pisanje nekako takole izgleda : pride pacient k zdravniku in reče nekaj me matra doktor, kaj nej vzamem za eno zdravilo? če ni dosti povedanega, potem lahko so nasveti tudi zlo "kunštni", bi rekli gorenci. ni rečeno da mora biti vedno pišče pametnejše od kokoši in kdo ima prav lahko včasih šele dolga leta pokažejo. je pa res da veliko ljudi veliko ve in veliko ljudi ima lahko podobno izkušnjo in če si upaš povedat svoje težave potem se lahko pričakuje pomoč . če pa pričakuješ potrditev svojih idej in nekako podporo v stilu kar tako naprej, ti imaš prav jo tudi lahko dobiš, če malo polepšaš dejstva. samo je pa od tebe odvisno kaj želiš resnično pomoč al samo malo kako naj rečem "vzdigovanja morale " da boš lažje kljubovala.
užitek ni greh - greh je, če si ga ne privoščiš.
-

eruj
- mojster tantre

-
- Prispevkov: 2566
- Pridružen: 11 okt 2009, 23:17
- Kraj: Zgornje Gorje
- Blog: Poglej blog (2)
Napisal/-a neznanka44 dne 02 feb 2012, 16:27
tudi sama sem imela tako izkušnjo,oseba je postala posesivna in ko sem svoje povedala kaj mi je težilo,me je pač brisal/a z seznama prijateljev....zakaj,pa mi še danes ni jasno.......ne sekiraj se,le to ti lahko svetujem 
Pravi prijatelj je oseba,do katere si upaš biti takšen kot si!!!
-

neznanka44
- izkušeni ljubimec

-
- Prispevkov: 253
- Pridružen: 02 avg 2011, 16:59
- Kraj: Murska Sobota
- Blog: Poglej blog (40)
Napisal/-a Anonymous dne 02 feb 2012, 16:53
Res je, ne splača se sekirat! 
-
Anonymous
- mojster tantre

-
- Prispevkov: 5414
- Pridružen: 12 jul 2008, 17:17
- Blog: Poglej blog (0)
Napisal/-a palcica dne 02 feb 2012, 18:40
Res je, ne splača se ukvarjati s tem. Potrebuješ energijo za druge stvari. Stara si dovolj, nisi več odvisna od staršev. Niti ni treba, da se oni vtikajo v tvoje življenje. Jaz sem k sreči imela mamo, ki se nikoli ni vtikala v mene. Še manj pa, da bi hotela vsiljevati svojo voljo. Sem bila drugače vzgojena in so mi take stvari, ki jih opisuješ ti zelo tuje. Težko si tako predstavljam kako to izgleda. Malce ima pa najbrž prav tudi neznanka. Mogoče gre tukaj za neke vrste posesivnost, morda celo egoizem. Eh, niso fajn taki pripetljaji res niso ....
Ne moremo usmerjati vetra, lahko pa prilagodimo jadra!
-

palcica
- mojster tantre

-
- Prispevkov: 5598
- Pridružen: 10 jul 2011, 17:07
- Kraj: Domžale
- Blog: Poglej blog (18)
|